Outfit for today.

Hello sweethearts !

Tillbaka nu har jag duschat och gjort mig iordning nu ska ni får bilderna på min outfit och även dagens låt som är en remix av Brick&Lace - Love is wicked jag går kring här hemma och plockar lite städare lite i mitt rum på sånt jag inte vill ha kvar och benen bara sprattlar när jag hör en sådan här låt kan jag inte riktigt stå still ;) Saknar att dansa det är så sjukt kul. Men men nu ska jag sluta snacka här får ni bilderna iaf och dessutom får ni ha en kanon bra dag såhörs vi ikväll när jag kommer hem. Kramar ♥

Dagens låt remix av: Brick & Lace - Love is wicked

 

Outfit 8 April:
vit bas linne - Gina
Blommig tröja - Gina
Svart högmidjekljol - Cubus
Strumpbyxor - Gina
Klocka - London
Armband - Thomas Saabo
Bälte - Cubus
Tills sist mina nya låga vita convers - Nilsons



En svart kjol jag hittade i min röriga garderob hade glömt bort den ;)

Min älskade låga convers , min största kärlek jag älskar tyg skor !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0