Onsdag & dåligt väder ursh gillas direkt inte !!

Godmorgon,godmorgon idag är det onsdag den 21 april 2010, blev väckt av att en gräv man skin startade runt 06.15 man blir lite irriterad av att vakna utav något sånt där !! Men men det var bara att le och gå upp har gjort mig iordning och nyss ätit frukost så jag är klar :) Nu ska mamma snart sjusa mig till skolan så jag slipper gå i regnet så himla tråkigt väder men men :/ Idag blir det iaf skola från 08.30-11.00 sen blir det att träffa klara för lunch och lite småprat ska bli trevligt ! Senare på eftermiddagen blir det vidare hem till anna och vid 5 tiden ska jag möta upp min mamma för då ska jag troligtvis köpa en super duper fin klänning ;) Det är min dag i miniformat ! Vi hörs när jag kommer hem igen vid 6 tiden ni får ha en super bra dag !

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0