irriterande och trött på mig själv.

SNACKA OM IRRITERANDE !! jag gick upp försent i morse och sket i frukosten för jag hade brottom till körskolan sen när jag kommer dit hade jag ingen körlektion för min lärare är i Turkiet så himla irriterande alltså blev så trött på mig själv att jag inte tittade i min kalender för där skriver jag upp allt men men. Så det blev att åka hem igen och nu har jag varit hemma ett par timmar gjorde pankakor förut oj oj vad gott !! Nu sitter jag och peppar för att börja plugga måste verkligen göras så det är de min eftermiddag idag plugga,plugga och plugga lite till. Men lika bra att göra det nu så man slipper sitta med det ikväll :) Man måste vara lite smart. Ne nu måste jag verkligen sätta igång och plugga svenska men här kommer dagens låt med Adam Lambert otroligt bra lyssna och njut för det gör jag varje gång jag hör den min favorit just nu kan jag lova ;) Vi hörs ikväll mina fina ha en bra eftermiddag. ♥

Dagens låt :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0