Du gör mig stark hos dig är jag underbar.

Meningen talar verkligen för sig själv "Du gör mig stark hos dig är jag underbar" du får mig att känna mig speciellt KIM du är otroligt bra var bara tvungen att nämna det för det är du verkligen värld du är inte som någon annan vän på denna jord. I Love u my friend ♥ Du har en plast som ingen annan kan få ingen annan den är din idag,imorgon och förevigt. Jag sitter just nu och funderar på om jag ska sova för jag får inte tag på dig du svarar inte på mina sms du har säkert fullt upp eller så sover du men jag hoppas självklart på att jag har ett sms eller flera från dig när jag slår upp mina blå imorgonbitti. Du är saknad.

Don´t give up , Don´t break down



Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0