Don't dream your life , Live your dreams!

Godkväll alla härliga läsare , hoppas ni har haft en mycket fin dag :) Jag har haft en helt okej dag varit lite med min mamma och shoppat en ny klänning från Bik Bok som ni ska få se bild på någon gång när min kamra fungerar igen hoppas den funkar snart säger jag bara !! Innan det var jag en sväng med anna mycket trevligt när jag kom hem vid sju tiden så då blev det att plugga engelska men nu är jag nästan klar :) Badade för en lite stund sen och åt kladdkaka plus lite gott te med mami en mycket trevlig kväll med min familj eller ja mamma & julia. Nu ska jag nog titta på tv sen ta och försöka sova är väldigt trött...Men ni får ha en fortsatt bra kväll såhörs vi imorgonbitti :)

Kram & Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0