booooring and david guetta !

Sådär ja då har man ätit middag med mamma och min pappa just nu gör jag verkligen INGET HAR SÅ HIMLA TRÅÅÅÅKIGT !!! ursh länge sen jag hade såhär tråkigt alltså blir tokigt....:/ Jaja det är bara gilla läget jag går runt lite i mitt rum och plockar lite bara för att ha något att göra samtidigt som det dunkar musik ut ur mina dator högtalare just nu lyssnar jag på David Guetta - Gettin over you en bra låt att städa & plocka lite kan inte stå still jag hoppar runt när jag hör den låten och dansar plus att jag sjunger tur att ingen hör mig för sjunga kan jag verkligen inte ;) HAHA men men nu ska jag väl fortsätta att ha tråkigt men vi hörs lite senare ikväll igen :)

Här kommer låten jag dunkar ut ur mina högtalare !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0