Bestfriends ?

....vi var bästa vänner..du var speceill du var mitt allt på denna jord, jag förstår inte vad som hände ? vart tog allt vägen? Just nu saknar jag dig så otroligt mycket så du anar nog inte själv jag försöker verkligen bygga upp detta så allt ska bli bra igen för det är bara det jag begär och det jag behöver. En bästa vän är något man mår bra av att ha som alltid finns där för en som alltid ställer upp även när man är glad som ledsen. ALLTID !! Jag har sakt det förut och säger det igen du betyder så himla,extremt,oerhört mycket för mig jag vet inte vart jag ska ta vägen utan dig ?! Allt känns så tomt som jag står själv framför ett svart hål och ramlar ner och det finns ingen som står där med öppna armar och fångar mig..Utan den personen som jag älskar mest av allt på denna jord är försvunnen jag gråter mig själv till sömns varje natt jag vill bara ha tillbaka dig KIM snälla jag behöver dig mer än du anar det lovar jag från botten av mitt hjärta. Kanske låter konsigt att jag säger såhär efter allt som har hänt i mellan oss men jag kommer alltid att älska dig och har alltid gjort det. Jag är inte hel utan dig ena biten av min kropp saknas den kan bara bli hel med dig du är min enerig,kraft,luft och glädje. I need you and I love you ♥ Du har alltid varit speceill i mina ögon och du är det fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0