27 April - 2010

Godmorgon,godmorgon sweethearts !

Vaknade för en stund sedan och har precis ätit frukost idag har jag inte alls så mycket planerat. Ikväll ska jag iaf vara barnvakt åt mina ur gulliga kusiner :) På dagen är jag öppen för förslag ska kanske möta upp någon vän inne i stan & och fika eller ta en glass ute i det fina väddret , solen skiner som bara den det gillar jag enormt.
Vad ska ni hitta på för skoj idag ? Nu ska jag ta mig en dusch och fixa iordning mig tror ärligttalat att jag ska locka håret idag för skoj skull lite annorlunda kan vara fint! Men men ni får ha en jätte fin dag såhörs vi lite senare. Just det jag skulle även behöva köpa nya solglasögon för att mina fina har gått sönder... :/

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0