Min måndag !

Godkväll bloggen !!

Nu har jag varit hemma ett tag och precis ätit & nyss duschat. Just nu pratar jag med kim i telefonen det är mycket trevligt :) Det gick super bra att träna små barnen idag men lite jobbiga är dom när de bara springer runt och skriker och inte lyssnar alls men sånt får man ta! Jag har tagit en del bilder idag både lite ego biler och på mina älskade små tjejer som jag tränar ni ska få se allt här nedanför alldels straxt. Ikväll blir det att bara ta det lungt som vanligt. Imorgon drar jag till huvudstaden Stockholm hänger på pappa för han ska jobba där över dagen som han gör väldigt ofta och det ska bli kul och åka iväg över dagen och slippa lill staden för dagen. Ska även träffa kim en sväng ska bli sjukt kul !! Men nu ska jag lägga ut lite bilder från dagen så tittat och njut så hörs vi imorgon kväll när jag kommer hem igen ;) Ha en underbar kväll och toppen bra dag imorgon.

PUSS ♥

Tränings outfit från imorse



Min outfit for today
Ett svart ribbat linne från Ginatricot
En gul lite större tröja från Ginatricot
En svart midjekojl från Cubus
Ett svart skärp min syrras
En bunt pärarmand från Iám
En silver klocka från London


En del av barngruppen ;
Hannah,Felicia,Emelia,Ella,Crestina och Sindralinn



         Elin & Crestina                                          Felicia min kusin


Thelma                                              Den andra delen av gruppen ;
                                                     Astrid,Olivia,Thelma,Linnea & Amanda


Jag är medveten om att det kanske blev lite mkt bilder i detta kvälls inlägg men men strunt samma jag tycker om bilderna sjukt mycket alla är så himla söta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0