Tidigt vaken en Lördag !

Godmorgon !

Jag är vaken väldigt tidigt en lördag som denna vaknade vid 07.30 konsigt nog och kände mig super duper pigg haha man börjar undra vad det är för fel för mig , men åt andra sidan så slipper man sova bort hela dagen så det är positift. Jag väntar på att mamma ska komma ner så vi kan sätta igång och fixa en god lördags frukost med scons ska bli jätte gott för är sjukt hungrig som alltid (a) Efter frukosten ska jag göra mig iordning sen blir stan med min kära syster senare får vi se vad dagen har att erbjuda det visar sig som sakt ;) Ne nu ska jag ta och lyssna på NRJ och hjälpa mamma med frukosten. Ni får ha en toppen lördag så hörs vi senare !

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0