outfit for the birthday !

Hejsan alla kära, nu har jag precis gjort mig iordning duschat och fräcshat en massa så himla skönt och om jag får säga det själv så känner jag mig väldigt snygg i dagens outfit haha ;) Nu i eftermiddag innan alla kommer så har jag en del att fixa med mat osv. så vi hörs ikväll så ska jag berätta allt som jag har fått denna dag men ni får ha en jätte bra söndag så hörs vi som sakt ikväll !!

Puss på er ♥

Outfit for the birthday

Ett par vanliga strumpbyxor från Åhléns
En blommig kjol från Zara
Ett svart ribbat linne från Ginatricot
En brun pälsväst fick den i fördelsedags prestent utav min syster
Ett gäng armband + en klocka från London





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0