Måndag

Godmogon !!

Natten som var har man inte alls sovit så jätte bra vaknade först av att jag frös sen vaknade jag vid 04.00 utav att jag hör att regnet öser ner och det blåser som aldrig förr kändes som fönsterna skulle dras med utav viden. Men nu är det strålande sol och klar blå himmel vädret är skumt nu förtiden. Fick iaf lite sömn och känner mig ändå ganska pigg :) Vid ungefär 08.30 så ringde jag kim för hon ville ha sällskap när hon gick till skolan och jag blev pigg av det. Nyss har jag ätit en stor och god frukost som innehöll rostat bröd med marmelad på och lite te det var jätte mummsigt. Idag ska jag på möte vid 14.30 och sen tänkte jag gå runt lite på stan och titta om jag hittar något på Ginatricot fick nämligen två presentkort där ifrån igår så har 650 kr där. Är lite sugen på några koftor och lite annat till vintern vi får se vad som får följa med mig hem (a) I eftermiddag blir det att träna småbarnen från 17.00-18.30 sen direkt hem och äta mat titta på idol och svenska hollywood fruarna sen vet jag inte vad jag ska göra vi får se. Ne nu ska jag börjar göra mig iordning här så jag blir klar någon gång haha ! Ha en underbart bra måndag så hörs vi ikväll , Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0