Lördag

Hejsan & Godmorgon !!

Jag ska börja med att säga förlåt jag hann inte lägga in ett inlägg innan jag skulle iväg till min faster igår för tiden bara sprang iväg så jag hann bara byta om sen blev det att åka gårdagen var helt okej och min faster blev glad att vi kom :) vaknade idag vid ungefär 10.00 skönt var skit trött men gick upp iaf gick och mamma hade gjort amrikanska pankakor mummsigt så har precis ätit frukost med julia & sofie. Just nu sitter jag och väntar på att badvattnet ska fyllas upp så ska jag hoppa i och bada lite ska bli otroligt skönt :) Senare i eftermiddag ska jag och min syster vara barnvakt åt mina kusiner och vi ska gå på bio och äta god mat sen får vi se vad som händer. Skriver mer lite senare då jag även kanske lägger ut bilder på dagens outfit om jag orkar vi hörs sen för nu ska jag kila ner och bada ha en bra lördag , puss ♥

Kommentarer
Postat av: Emmelist

dags att skaffa det kanske? jättebra att ha för man kan hålla reda på bloggar så mkt lättare då... det är ju som en djungel :P

2009-09-14 @ 21:19:04
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0