KALLT !

Hejsan & Godkväll !!

Herregud nu börjar det bli kallt ute alltså men gillar det på något sett för då får man ta fram alla sköna och härliga höst och vinter kläder mysigt värre. Det gick bra på mötet jag var på förut idag och träna små barnen gick kanon bra idag det var så duktiga :) Har precis tittat på idol och nu sitter jag och tittar lite halft på svenska hollywoodfruar haha. Ska bara sitta och titta på tv hela kvällen och bara ta det lungt jag sitter även och funderar om jag ska gå och ta lite mer kladdkaka det är så otroligt gott och man kan inte få för mycket av det ;) Nu ska jag fortsätta titta på lite tv och jag hör hur regnet börjar slå ner mot backen och det börjar blåsa mer och mer hatar detta väder när de blåser åh !!! Ne nu ska jag inte sitta här och skriva mer ni får ha en toppen kväll så hörs vi imrogon , puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0