Kallt och grått

Godmorgon alla söta läsare !!

Jag vaknade för 20 minuter sedan av att mamma och pappa stod och pratade förfullt så jag tänkte att jag lika gärna kan gå upp ;) Vädret är kallt och grått så idag blir det på med varma och tjocka kläder. Just nu sitter jag här och äter frukost sen ska jag göra mig iordning för jag ska gå på stan med julia och sofie sen vid 12 slaget ska jag äta lunch med mamma vet inte riktigt vart men det blir nog något mummsigt ställe !! Senare ieftermiddag ska jag inte göra något speceillt alls bara ta det lugnt och vara hemma tror jag :) vad ska ni göra en tisdag som denna ? Nu ska jag forsätta äta frukost och titta på tv, ha en bra dag så hörs vi ikväll.

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0