Hemma igen !

Hellojsan , då var jag hemma igen efter en eftermiddag på stan och en del shopping  medans min syster klippte sig. Jag köpte en massa fint ni ska få se allt imorgon tänkte jag för just nu orkar jag inte ta kort på det men jag lovar det kommer komma på bild imorgon (a) Tänkte igentligen skriva ett blogg inlägg efter idol men det blir förre som ni säkert märker :) Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar och vi ska äta Taco paj det är riktigt gott och är såklart sjukt hungrig ingen är förvånad va?! Efter jag har ätit ska jag ta upp telefonen och ringa min vän i sthlm vid namn kim och prata lite med henne. Sen blir det idol och även så är det är premiär/börjar en ny säsong av mitt favorit serie Grey's Anatomy weeei. Så det blir en kväll bänkad framför tv:n skönt värre. Vad ska ni göra alla mina fina läsare göra den sista september ? Ni får ha en fortsatt mysigt onsdag kväll så hörs vi imorgon bitti, Puss♥

Mitt favorit pogrqam ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0