helgen är planerad (y)

Godmorgon mina härliga läsare !!

Idag vaknade jag som vanligt av att min vän kim ringde vid 08.00 det är en super bra väckaklocka ;) annars skulle jag aldrig komma upp haha ! Just nu sitter jag och äter frukost och bloggar lite har precis planerat helgen och i helgen blir det att åka till huvudstaden stockholm från fredag - söndag för att hälsa på kim och sen lite andra vänner och så blir det grönalund :D ska bli skojsigt värre. Så dagen idag består av att gå ut och gå en lång promenad,köpa tågbiljetter och bara ta det lungt sen lite senare ikväll ska jag träna mina små gymnaster igen från 18.00-19.30 :) Men nu ska jag fortsätta att äta upp min frukost och knalla ut och gå hörs senare idag hoppas ni får en underbart bra torsdag , Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0