1 September ny dag,ny månad och nya möjligheter.

Hejsan alla läsare !!

Det är en nya dag,ny månad och nya möjligheter. Idag är jag fortfande halv sjuk har lite feber kunde i somna på hela natten utan låg vaken och var varm som en brinande eld ungefär somnade inte förs vid 05.00 jätte irriterande sen vaknade jag igen vid 07.00 lite senare så somnade jag om igen och vaknade upp vid 12 för att jag var varmt igen men jag steg ändå upp fast jag var sjukt varm och sjukt trött men ställde mig i köket och gjorde lite pannkakor som frukost / lunch det var mumsigt :) Nu har jag precis duschat och gjort mig iordning. För i eftermiddag ska jag försöka ta mig upp på stan för att träffa Sofie för en mysigt fika på bara vara ska bli kul och träffa henne för det känns som evigheter sen !! Ska nog även köpte The Hills boxen som kan underhålla mig menadas jag är halv sjuk :) Nu ska jag ta och äta lite innan jag ska dra upp på stan vi hörs ikväll ha en toppen bra eftermiddag&kväll ! PUSS ♥

Dagens frukost/lunch mummsigt !


Dagens outfit
Ett ribbat rosa linne från Ginatricot
En grå kjol från Top Shop London
Ett par vanliga svarta strump byxor


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sarahadil.blogg.se/

2009-09-01 @ 15:41:59
Postat av: Jossi

Sv; HIhi :D Jag glömmde att jag hade på mig de :O xD <33

2009-09-01 @ 16:28:50
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: Emma

Söt outfit! :)

2009-09-01 @ 18:04:21
URL: http://www.dottern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0