Godmorgon och det är måndag!

Godmorgon alla fina läsare !!

Jaha då var det måndag igen och dagarna bara rullar på som vanligt tiden försvinner förbi som en vind vaknade för ett tag sen att kim ringde så pratade lite med henne ett tag och jag ska även prata med henne senare idag då hon ville ha sällskap när hon ska till skärholmen. Men iaf nu ska jag alldels straxt gå ut och gå för att träna lite. Senare blir det att äta frukost och göra sig iordning sen blir det stan en snabbis. Efter det så ska jag ta cykeln till Rosta Centrum för att hämta mina kusiner i skolan ska ta hand om dom tills träningen börjar vid 17.00-18.30 och själv är jag hjälp tränare där så jag kommer komma hem någon gång vid 19.00 igen ungefär :) Då slänger jag in ett till blogg inlägg + bilder från dag. Ha nu en underbar dag så hörs vi senare puss ♥


Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv; Jag vet :( Det är super jobbigt! Men om jag har tur så slipper jag att bli så satans sjuk nu på hösten och vintern ;) <33

2009-09-07 @ 10:01:19
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0