Fredag

Hejsan och godkväll !!

Kvällen har varit skön och den började med att jag, min mamma och min syster åt middag tillsammans sen till efterätt blev det annaspaj super gott. Idol såklart och nu har jag och mamma precis tittat klart på en film vid namn Red Eye en väldigt konsigt och dålig film enligt mig. Ingen film jag gillade och man fattade inte handligen överhuvudtaget haha ! Men det är ju min åskit , resten av denna kväll blir väl att fortsätta att titta på tv slog precis över till kanal 3 där det är en annan film som pågår som heter Men in black 2 och den tycker jag om så nu ska jag titta på den hade jag tänkt sen blir det nog att försöka sova. Så vi hörs imorgonbitti igen tills dess får ni ha en underbar fredag kväll.

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: hehe, tack så mkt! :)

Det är bara bra med mej, sjdå :)?

sry för att jag bara försvann när vi pratade på msn, jag gick ifrån datan, brukar glömma bort att jag sitter och chattar med folk xD

2009-09-26 @ 00:48:13
URL: http://elinkjp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0