En helg med bara film kanon skönt !

Hejsan bloggen !!

Denna helg som har varit har det bara blivit en massa , massa film hela lång helgen har varit hur skönt som helst och det har gjort mig frisk så nu är jag frisk från alla sjukdomar men har lite ont i magen idag men annars så är det helt okej med mig :) Dagen har varit ganska lugn jag & min syster har varit upp på stan och tittat lite bara och ätit lunch på bara vara mummsigt värre. Sen nu har vi precis tittat klart på två filmer skönt och trevligt nu sitter jag här och funderar om jag kanske skulle ta mig ett litet bad för att min magsmärta ska försvinna lite (a) Ikväll blir det en lugn kväll som hela helgen har bestått utav titta lite på tv och ska gå och lägga mig i bra tid ikväll det kan ni ge er på inte alls för sent och då menar jag att jag ska försöka gå och lägga mig innan 00.00 ;) vi får se hur det kommer gå !! Ni får ha det så bra så länge för nu ska jag kila iväg och bada lite lägger upp dagens bilder senare ikväll :)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0