Duktig känner jag mig (y)

Hejsan svejsan!

Jag känner mig enormt duktig idag alltså var och simma i morse och bastade som jag skrev i det förra inlägget det var otroligt skönt sen cyklade jag hem och gjorde pannkakor min favorit ;) och nu har jag precis gjort mig iordning så nu sitter jag bara och väntar på att min syster ska komma hem så vi kan åka iväg till stan (a) Men nu ska ni få se bilder på min outefit för dagen ;) Jag kommer vara borta i några timmar igen men vi hörs när jag kommer hem eller vi hörs efter jag har tittat på Idol men ha en super bra eftermiddag ! Puss ♥

Dagens outfit ;

Ett par vanliga svarta strupbyxor från Åhléns
En stor ljusbrun kofta från Ginatricot
En svart långärmand Ginatricot
Ett gäng snygga armand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0