dålig uppdatering

Hejsan alla fina läsare !!

Förlåt om jag inte har bloggat så mkt men jag har inte orkat och inte haft någon lust men det sista blogg inlägget var ju i onsdags så det är inte så himla länge sen ju så ;) Men nu är jag tillbaka igen som vanligt och skriver varje dag ska iaf försöka !! Idag vaknade jag vid 08.30 ungefär sen somnade jag om och vaknade vid 11.00 igen otroligt skönt och verkligen sova ut och jag är super pigg nu , gick upp och åt en god,stor frukost sen blev det att göra sig iordning så nu är jag färdig :) Idag vet jag inte vad som händer vi får se ikväll blir det iaf att äta godmat med min mamma och syster sen titta på idol och säkert någon film ! Men vi hörs lite senare.

Dagens outfit

Ett pärspänne från Glitter
Ett par vanliga strumpbyxor
En blå prickig klänning från Only
Ett gäng pärarmad från Glitter
En klocka från London




Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0