Trött - helt slut

Godkväll !

Jag är så himla trött helt slut känner mig såhär äckligt trött på något konsigt sätt :s Jag har inte alls gjort mycket idag bara varit hemma och tagit det lugnt. Varit ute och cyklat lite i det fina vädret det är liksom allt inget mer med det hur kan man bli trött av de ?! man börjar ju undra... Jag började känna mig sjukt trött redan vid 17.30 liksom men jaja får se hur länge till jag orkar hålla ögonen öppna ;) Ikväll ska jag bara titta på en film och dricka lite te ta det allmänt lugnt så sköööönt. Men snart så somnar jag här så ska gå och sätta mig i sängen men vi hörs imorgon igen ! Ha en fortsatt bra söndagskväll.

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

också trött.. måste sova så jag är bra på provet imorgon! :D

Good natt!

2009-10-18 @ 22:13:20
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0