Torsdag

Godkväll alla fina !!

Har precis lakt på luren har pratat med kim i ca. 2 timmar det var sjukt trevligt mycket prat & skratt de vanliga och det gjorde mig jätte glad :) Dagen har varit bra dagen började med att jag gick på möte tidigt på morgonen sen drog jag till norr och åt frukost hos min farmor. Senare på eftermiddagen blev det att träffa oscar och sen träna småbarnen från 18.00-19.30 gick kanon bra och tjejerna är bara för SÖTA ;D Men nu ska jag inte sitta här och skriva mer ska gå och ta bort mitt smink och hoppa ner i sängen och som vanligt ska jag slå på boxen av Sex And The City. Men ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi imorgon !

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0