Torsdag och jag drar - me like !

Godmorgon,godmorgon mina solstårlar !

Idag är jag på strålande humör har varit vaken i även en timme gick upp 05.30 var sjukt trött då men nu är jag pigg som tur är,väntar på att klockan ska gå för klockan 08.00 ska jag på möte på folkuniversitetet sen hem hämta körkortsböckerna för att åka till körskolan vid 09.30-12.00 får då har vi teorikurs den sista ! Efter det så blir det snabbt hem äta lite lunch sen ta min resväska och hoppa in i bilen för mamma ska sjusa mig ner till tågstationen för klockan 12.56 idag åker jag till huvudstaden sthlm ska blir riktigt trevligt :) och kommer hem på lördag eftermiddag så nu vet, kommer inte ta med mig min bärbara datorn utan den får stanna hemma orkar inte släpa på den sen nu när jag är där uppe är det ju meningen att jag ska umgås med mina vänner inte sitta vid datorn så ni får uppdatering på Lördag eftermiddag vad jag har gjort från torsdag - lördag i sthlm !! Detta blir även mitt sista första och sista inlägg för denna dag och för dessa dagar då jag är borta. Hinner inte blogga något mer under dagen. Men ni får ha en super bra torsdag och en super bra helg ! Så hörs vi på lördag som sakt ;)

Puss ♥



Kommentarer
Postat av: sofie & josefin

okej vad bra! ja det är bara bra med oss :) Vad har du för dig idag då?

2009-10-29 @ 12:05:32
URL: http://alittlebitlongerr.blogg.se/
Postat av: D E L L A

Ha en fin fredag! :)

2009-10-30 @ 13:03:27
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0