Sova det gillar vi !

Godkväll , träningen gick jätte bra och det är alltid kul och träffa alla gulliga barn på 6-7 år haha. Kan ni tänka er ? dom är ju bara för SÖTA ! När jag kom hem blev det att käka direkt och sen vidare ner till duschen och nu sitter jag här i min säng med datorn i knät och funderar på om jag ska slå på en film och försöka sova för känner mig extremt trött. Håller sjutton på att somna sittande ;) Morgondagen är givetvis fylld utav grejer ni får veta imorgonbitti vad jag ska göra för skojsiga saker !! Ne vet ni vad mina fina läsaer nu ska jag ta och stänga av datron och gå och lägga mig hoppas ni alla har haft en underbar torsdags kväll,så hörs vi imorgon.

Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Malin Caarne

Älskar typ att sova :) finns inget bättre!

2009-10-16 @ 01:33:40
URL: http://faaashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0