Snart är veckan slut !

Torsdag,Godmorgon !!

Idag gick jag upp vid 05.45 frös som sjutton så tog en varm dusch otroligt skönt. Har precis gjort mig iordning och jag är klar jag kan inte ta bild på min outfit idag för min kamra är slut på batterier och jag hittar in laddaren måste verkligen hitta den åh trött jag blir på mig själv vet inte vart jag har lakt den !! Hm...vart kan den ligga?! det undrar man verkligen. Idag ska jag iaf på möte vid 08.00 så ska alldels strax gå till bussen sen så tänkte jag åka till min farmor och äta lite frukost mummsigt ;) men nu måste jag kila i väg men vi hörs när jag kommer hem igen ungefär vid 12 ha en super bra dag !

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0