Redan två månader "/

Idag är det två månader sedan du lämnade världen två hela månader sedan du lämnade oss vi saknar dig otroligt mycket så det går inte att beskriva med ord längre ! Jag är helt tom vill fortfande inte förstå att du är borta du finns inte längre vid min sida du är borta nu och förevigt nu måste jag klara mig utan dig stå på egna ben och leva för dig. Men jag vet att du mår bra där på andra sidan och det gör mig glad och någon dag i framtiden så ses vi där det lovar jag , det går inte en ända dag utan att jag tänker på dig. Du är i mitt minne hela tiden du kommer alltid följa med mig vad jag än gör och var jag än går. Minnena med dig kommer följa med mig livet ut så länge jag lever du var den bästa och är fortfande den bästa farfarn fast du inte är med oss här nere på jorden så finns du alltid med oss , jag älskar dig från botten av mitt hjärta och det kommer jag alltid att göra. Vi minns dig med glädje !

Vila i frid 27/7-2009 ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0