onsdagens outfit

Sådär ja då har man ätit lite frukost och så har man duschat nu känner jag mig klar och nu kommer lite bilder på min outfit för idag. Nu ska jag alldels straxt upp på stan för att möta Johanna och jag funderar öven på att köpa ett par stövlar lite lägre sen ett pandband med en rosett på vi får se vad som får följa med mig hem idag ;) Men ni får ha en underbart bra onsdag så hörs vi om några timmar !!

Dagens outfit ;
Ett par blåa jeans från Ginatricot
En lånarmad svart tröja Ginatricot
En rosa kofta från lager 157 i Västervik
Ett gäng pärlamband från Åhléns





PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

åh! gud vad fin koftan var :D super snyggt med pärlarmabnd också, älskar pärlor <3 :D

Sleep well!

2009-10-14 @ 23:37:53
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0