Onsdag

Godmorgon alla !

Idag vaknade jag vid 07.00 eller något men låg och drog mig i en timme nästan men det hann jag så det var skönt sen blev det upp och käka frukost och nu är jag precis klar och iordning gjord. Nu på förmiddagen så ska jag på ett möte sen ska jag äta lunch med en vän inne i stan blir även en lite shoppingrunda ska troligtvis köpa en rutigskjorta som jag vill ha :) Senare i eftermiddag från 15.00-21.00 så ska jag jobba det sista för denna vecka skönt att ha jobbat klart sen, men nu måste jag kila till bussen vi hörs ikväll när jag kommer hem !! Ha en kanon bra onsdag.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: heej^^

ååh, tack så mkt lisa :D

det är bara bra med mej, sjdå?

2009-10-07 @ 14:47:52
URL: http://elinkjp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0