Onsdag 21 oktober

Godmorgon alla som är vakna denna onsdags morgon !

Vaknade för några minuter sedan ska alldels strax börja göra mig iordning är ganska pigg ovanligt nog ;) Idag ska jag möta Jennifer vid 09.00 inne i stan för att äta frukost och prata lite ska bli gott och trevligt ! Senare ieftermiddag vid 13.00 ska jag på möte inte alls lika kul men måste göras som sakt så det är väl bara gilla läget. Efter mötet så har jag inget planerat så vi får se vad denna onsdag har att erbjuda. Ne nu måste ska jag hoppa ur min pyjams och sätta på mig andra kläder ni får ha en jätte bra onsdag så hörs vi senare i eftermiddag när jag kommer hem igen :)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0