Onsdag

Godmorgon och det är redan onsdag!! oj oj vad denna vecka har gått fort och jag har två dagar kvar bara på teorin idag och imorgon så himla skönt och det har gått så himla bra :) Vaknade för 10 minuter sedan kanske och nu håller jag på att äta lite frukost sen ska jag göra mig iordning och sen sticka iväg. Har som vanligt teorikurs från 9.30-12.30 sen blir jag upphämtad av mamma för vi ska ut till kyrkan för att gå på unsättning för min farfar som gick bort den 27 ausgusti. Efter det blir det bara hem och byta om för att åka till framor och äta middag sen ska jag även packa ikväll eftersom jag åker till sthlm imorgon :) Men vi hörs senare , ha en super bra onsdag !

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0