Måndag

Då var man hemma igen efter körtkorts teorins första dag och det gick jätte bra och träffade även en ur gullig tjej som också går där alltid kul och träffa nya människor :) Har precis ätit lite mat och smällt i mig lite godis är fortfande hes och halsen gör ont men annars känns det bra och jag mår otroligt mycket bättre än igår weei. Nu i eftermiddag ska jag inte alls göra så mycket bara ta det lugnt ikväll och titta på The Hills Marathon. Jag kommer nog inte blogga något mer idag men man vet aldrig vi får se. Ni får ha en toppen eftermiddag och kväll så hörs vi imorgon !

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie & Josefin

Sv: Okej, vifår hoppas på det:D Vi kommer från gotland, själv?

2009-10-26 @ 15:54:54
URL: http://alittlebitlongerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0