Lördag

Hejsan alla fina !!

Jag hann tyvärr inte blogga imorse haha , då får vi göra det nu istället. Jag vaknade runt 10.00 kanske klockan var gick upp och då hade mamma gjort frukost amrikanska pankaker mummsigt värre alltid lika gott ;) Jag kom hem för en stund sedan har varit och övningskört med pappa det gick helt okej och det är faktiskt ganska kul. Klara har precis kommit hit och lite senare vid 15.30 ska jag,klara och mamma åka in till stan till Conventum Arena för att titta på en gymnastik tävling ska bli riktigt kul för min gammla gymnastik grupp ska vara med så det ska bli kul och se hur duktiga dom har blivit :D sen träffar man lite annat folk så det är alltid lika trevligt !! Men nu kan jag inte sitta här längre och babla ska vara social med klara nu men vi hörs senare ikväll.

Ha en super bra dag , PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0