Lördag - hemma igen !

Hejsan alla fina !

Då var man hemma igen efter tre härliga dagar i sthlm. Jag har haft jätte jätte kul har jag säger bara de länge sen jag skrattade så mycket. Fick träningsvärk i magen haha är man otränad eller vad ;) Jag kom hem för några timmar sedan på ängång jag kom hem så åkte jag och handla sen gjorde jag lite mat och nu har jag bara legat i min säng och bara tagit det lugnt och just nu sitter jag och väntar på att The Hills ska börja som jag försöker följa för jag tycker verkligen om det. Ikväll ska jag tillbringa min tid med min vän Anna som jag inte har träffat på jätte länge blir även så att hon kommer sova här ikväll tills imorgon eftersom jag är själv hemma för min familj är i Sälen så varför inte passa på och ha en riktig tjejkväll och bara njuta av livet lite (a) vad ska ni alla andra göra ikväll ? Som ni alla vet så har jag inte bloggat på tre dagar eftersom jag har varit borta men nu är jag tillbaka igen varje dag som vanligt ! Men nu ska jag titta på lite tv sen kommer Anna så vi hörs imorgon någon gång ha en jätte fin lördags kväll och en super bra halloween !

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0