Live your life - Fredag

Hello alla glad !

Har haft en super bra fredag hittils varit på föreläsning imorse som jag skrev i det andra inlägget det gick bra men höll på att somna dock inte lika bra haha ;) Sen blev det att övningsköra och gick mycket bättre än förra gången så jag är nöjd. Har precis tagit ett varmt bad och tvättat håret så ska alldels straxt ta och sätta på mig kvällens outfit. Ikväll ska vi fira två kompisar som har fyllt år ska bli riktigt skoj :D Ne vet ni vad nu måste jag börja platta håret och fixa mig lite annars kommer jag aldrig hinna klart nnan sofie,emma och jennifer kommer. Men ni får ha en underbart bra fredags kväll så hörs vi imorgonbitti och dessutom imorgon så ska jag SOVA UT imorgon ska bli riktigt skönt (a)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0