KANON BRA !

Hejsan bloggen nu är jag tillbaka igen !!

Igår när jag hade varit och mött min kompis på tågstationen så åkte vi hem till mig och bara chillade och pratade och hade det kanon bra som vi alltid har , sen idag så åkte vi till Marieberg Galleria som det nu heter förtiden och gick runt lite där medans regnet öste ner utanför. Vädret idag har verkligen sugit men jag har haft världens bästa sällskap så då spelar det ingen roll hur vädret är då. Nu sitter jag här i min säng alldels själv och saknar kim som bara den "/ hoppas vi ses snart igen , för du gör mig glad och jag skrattar alltid så jag håller på att dö ;) Du är bra, du är BÄST !

Ikväll ska jag inte göra något alls bara sitta och titta på tv och sen försöka sova lite borde kanske vända tillbaka dygnet nu för jag ska nämligen jobba i veckan två dagar och ena dagen börjar jag 07.00 så det betyder att jag måste gå upp 06.00 hur jag nu ska orka det, jag säger bara lycka till lilla lisa !! Men det är inte förs på tisdag så det är några dagar kvar som tur är. Ne nu ska jag dra mig tillbaka och hoppa i min pyjamas och bestämde mig nyss för att sätta i gång en film. Men vi hörs imorgon alla underbara ! Hoppas ni har haft en lika bra frdag & lördag som jag.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0