Jobbat...

..idag har man då jobbat från 07.00-16.00 det var helt okej men var helt DÖD imorse vaknade av att min vän kim skickade ett sms vid 05.08 det var bra för då vaknade jag och då var det bara att gå upp. Sen när man cyklade så höll man på att frysa ihjärl typ minus grader ute oj oj nu är hösten här och snart vintern. Nu har jag precis badat och tvättat håret osv. mkt skönt frös som vanligt när jag kom hem pratade även med kim i telefonen för ett tag sedan mkt trevligt som alltid :) Ikväll ska jag bara ta det lungt  och även titta på desperate housewives och lite annat smått och gott. Ni får ha en jätte bra tisdagskväll så hörs vi imorgonbitti !

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0