Bädda ner mig i sängen..

Hellojsan !! jag har precis tagit ett varmt bad med tända ljus vid min sida otroligt skönt och avkopplande precis vad jag behövde. Känner mig lite lite friskare än imorse men har tyvärr feber och halsont fortfande och det vårdar verkligen inte alls bra kan jag ju tala om :/ Hoppas jag känner mig mycket bättre imorgon så jag orkar med kurserna jag ska på från måndag till torsdag det blir att knarka ipren & alvedon så ska jag nog klara detta super duper bra (y) Men nu ska jag bädda ner mig i sängen och vänta på att Gossip Girl som börjar klockan 19.00 för det ska ni väl allt se ? tycker om det lagom mycket , men nu ska jag fixa lite kladdkaka och te innan det börjar men ni får ha en super bra söndags kväll så hörs vi imorgon.

Gossip girl






Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie & Josefin

Hej:) hur är det med dig? Kika gärna införbi våran blogg och lämna en kommentar eller två. Ha en fortsatt bra kväll :D

2009-10-25 @ 21:07:16
URL: http://alittlebitlongerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0