Happy

Sådär ja då har man även fått i sig lite mat mummsigt gjorde lite pankakor som vanligt lätt och gott ;) nu sitter jag bara i min säng och tar det lugnt och ska även snart börja städa lite i mitt rum och de övriga ställena i huset det är sjukt stökigt så det är dags att börja röja undan saker. Har även köpt tågbiljetter som jag nämde i det förra inlägget i morse så nu är allt klart och helgen är bestämd kan inte bli bättre längtar så :D Ikväll ska jag bara ta det lungt och titta på tv och äta middag med familjen det händer inte så mycket mer än de.. ne nu ska jag börja städa vi hörs kanske lite senare ikväll eller så hörs vi imorgonbitti som vanligt kring 08.00 ;) Hoppas ni får en bra eftermiddag/kväll.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0