Frusen..

...kom hem för någon timme sedan då blev det att tappa upp ett bad så fort jag bara kunde shit vad kall och frusen jag var och blöt dessutom det regnar fruktansvärt ute när jag var på stan typiskt men nu verkar det ha lugnat sig som tur är och det gör mig glad :) Jag shoppade faktiskt ingenting på stan känner mig riktigt duktig. Men jennifer gjorde det en massa saker kul att vara med och vara smakråd sen åt vi en ur god lunch på vårat speceilla ställe Wany´s coffe. Nu här på eftermiddagen ska jag inte alls göra så himla mycket , men lite senare ikväll vid 19.00 ska vi dra iväg bowla med min familj och kusiner. Så jag har precis bytt om till kvällens outfit och lagt på lite ögonskugga efter vi har bowlat ska vi kanske gå ut och äta eller så åker vi hem till mina kusiner och äter middag. Ska bli trevligt och umgås med en del av släkten ikväll var ett tag sedan ! Efter vi har bowlat och käkat middag så har jag inga planer mer för denna fredags kväll så vi får se vad den har mer att erbjuda ;) Vad ska ni göra en fredag kväll som denna ? Ha en super bra kväll så hörs vi sent ikväll när jag kommer hem , puss på er ♥

Mina två kusiner , bilder frånn Grekland 06 visst är de söta ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0