Fredag - bio

Hejsan och godkväll på er !

Denna fredags kväll har varit skön och lugn den blev omplanerad precis innan jag skulle åka iväg jag bowlade aldrig med min familj och mina kusiner utan jag åkte bara med dom in till bowling hallen sen drog jag iväg till stan för att möta Lollo istället. Vi bestämde att vi skulle ses och gå på bio och det blev filmen "FAME" jag tyckte den var bra och är nöjd att jag såg den och det var väldigt trevligt. Dessutom var det länge sen jag var på bio så då blir det alltid ett plus. Självklart så köpte vi lite godis och cocacola till mumms,mumms ;) Jag har även bestämt mig för att jag ska gå på filmen " This is it " Michael Jackson´s mannen du aldrig kände det är bara en film som MÅSTE SES den bästa artisten i hela världen. Men nu tillbaka till kvällen hoppas ni också har haft en skön och fin fredgas kväll för nu ska jag stänga igen mina blå och sova lite är helt slut vi hörs imorgonbitti !

Godnatt & Sovgott ♥



 
Bara ett måste inte någon tvekan om saken !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0