En rubrik ska det stå här..

Då var man hemma igen från träningen det gick bra att träna små barnen och sådär nu sitter jag och väntar på att vi ska äta sen blir det bara att hoppa i pyjamasen och sätta sig i sängen med tända ljus i mitt rum mys, och självklart slå på tv:n och bara chilla med en kopp te i handen. Ska inte alls göra mycket ikväll som sakt ska upp tidigt imorgon så måste gå och lägga mig i en väldigt vettig tid för annars kommer jag aldrig orka upp ! Men vi hörs imorgon när jag kommer hem från jobbet istället för jag kommer inte på något mer att skriva. Ha en bra måndags kväll , Puss ♥

En väldigt gammal bild på mig från 08,
även blondi på denna ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0