Tisdag en skön slapp dag.

Då var det Tisdag igen och dagen började med att jag vaknade runt halv tio som igår det var mycket skönt. Har precis ätit lite pannkakor och nu sitter jag och min syster här i min säng och tittar på Sex And The City boxen och det kommer vi nog göra ett bra tag till för den är så otorligt bra så det är extremt svårt att slita sig ifrån den ;) Så idag blir det att bara ta det lungt fixa lite små grejer för vädret ute är riktigt tråkigt nog helt målningt och dimmit man blir helt deprimerad. Sitter fortfande i pyjamas ska göra mig iordning lite senare, i eftermiddag ska jag övningsköra med pappa och sen kommer Klara förbi en sväng det blir trevligt. En allmänt skön och slapp tisdag , nu ska jag forsätta titta på Sex And The City men vi hörs vi hörs om några timmar ! Hoppas ni får en underbar dag.



Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0