Det gick bra att simma..

..och har precis ätit lite mat och det gick super bra att simma och det var jätte skönt att basta var så otroligt frusen och kall så jag njöt verkligen. Nu sitter jag bara här i min säng och tittar på lite på tv och i eftermiddag ska jag inte göra något speciellt ska byta om ett tag till ett par jeans och en kofta. Ikväll blir det middag med familj sen Idol. Sen vid 21.30 ska jag knala till bussen för att åka till resecentrum för att möta min vän kim som kommer med tåget i från sthlm ska bli riktigt kul. Men innan jag gör det så kommer det komma ett inlägg till jag lovar men nu ska jag slöa lite framför tv:n vi hörs senare ikväll ;)

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0