13 Oktober och jag är tillbaka !

Hejsan nu är jag tillbaka efter en veckas paus !

Jag har inte bloggat på ett tag har inte bloggat på en vecka ca. det har varit ganska skönt för jag har verkligen funderat om jag ska ha kvar min blogg eller inte men jag tror jag behåller den och fortsätter skriva. För ibland är det riktigt skoj och ibland är det sjukt tråkigt och man har bloggtorka men det ingår väl kanske i "bloggvärlden" haha !!

Kanske inte den bästa dagen att börja blogga kanske för jag är nämligen sjuk och har verkligen inte orkat gjort så mycket alls har sovit nästan hela dagen givetvis så är man sjuk den dagen idag då det var sjukt fint väder ute typiskt alltså men det fanns en grej som  räddade min sjuka dag var The Hills Marathon and I love it. Just nu sitter jag bara här i mitt rum och ska alldels straxt se på Desperate housewives. Ska även försöka gå och lägga mig tidigt så jag får mycket sömn i natt är redan sjukt trött fast jag har sovit hela dagen (a) Innan jag nu ska kila för att titta på tv så ska jag säga GRATTIS till min vän Jennifer som fyller 19 år idag grattis grattis :) Förutom det så hörs vi imorgonbitti igen !

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

ibland är det skönt att ta en liten paus :D



Sv: Jag blir så glad varje gång jag hört det! och nu när jag skrivit om dig har andra också sagt att jag hjälpt dem, visste inte att det var flera stycken. Jag menar min blogg är inget speciellt, bara en vanlig lixom. menemn :) hehe

Sov så gott!

2009-10-13 @ 23:17:15
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0