www.modekungen.se - en sida som gillas av mig väldigt mycket (a)

Hello, bara ett jätte snabbt inlägg jag sitter nämligen här inna på mitt rum och lyssnar på 104.7 mix mega party och tittar runt lite på olika sidor bla. på www.modekungen.se och där hittade jag lite grejer eller två grejer som jag verkligen skulle vilja köpa ;) men det får vi se hur det blir med den saken.. måste ha lite pengar först kanske annars blir det väldigt svårt (a) är bara tvungen att lägga ut det här på bloggen här kommer de två sakerna på bild love them absolut min stil ! vad tycker ni ? det blev inte bästa storleken på bilden men what ever.. hoppas ni ser lite iaf !! Ne nu ska jag stänga ner datorn bädda ner mig i sängen och slå på en lite film tills jag somnar (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0