Torsdag - snöoväder !

Godmorgon, idag gick jag upp vid 09.00 och tittade ut det är alldels vitt på marken och det snöar och snöar känns som om det aldrig kommer sluta.. men jaja iaf idag så ska jag snart ta bussen till mammas jobb och ta vaccinet mot svinifluensan jag undrar verkligen hur bivärkningarna kommer vara det kommer vi märka om några timmar.. hoppas jag klarar mig ganska bra. Efter jag har tagit sprutan så bär det av hem till Anna för att titta på en film och prata lite för ute kan man inte vara när det är sånt här skit väder alltså så tråkigt !! Vid 18.00-19.30 så ska jag träna mina småbarn som vanligt. Men nu ska jag fixa det sista innan jag ska ut i snöovädret men vi hörs ikväll när jag kommer hem ni får ha en underbart bra torsdag !

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: sara

Helluu, snygg blogg :) Tänkte kolla med dig hur du fixat din design, Skulle oxå vilja ha kort på migsjälv högst upp på sidan men jag vet inte hur man gör :( puss

2009-11-05 @ 11:59:48
URL: http://sarawoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0