Tillbaka till bloggen efter helgen !

Hejsan bloggen , från i Torsdags har jag inte orkat bloggat något alls...men nu är jag tillbaka igen och jag ska försöka hålla det nu att jag ska blogga varje dag men vi får se hur det går ;) Idag gick jag upp 06.30 och åt frukost sen åka jag till mina kusiner och följde med Filippa till ishallen för att hjälpa henne att knyta skriskorna så SÖT :) sen blev det att simma plus basta. Nu är jag hemma igen och har precis ätit lite mat senare i eftermiddag ska jag träna småbarnen som vanligt idag har vi avslutning med fika och uppvisning för föräldrarna. Det känns ganska skönt att det är nästan är slut i helgen blir det de sista för min del med småbarnen vi ska ha en så kallad uppvisning på idrottshuset alla i föreningen. Men nog pratat om det för att byta samtals ämne så suger vädret ute det regnar och regnar och det är 5 grader varmt ute varför kan det inte bli lite kallare så regnet förvandlas till snö då skulle jag vara nöjd (a) Men nu ska jag sminka mig lite och fixa sen blir det att åka in till stan men vi hörs senare ikväll när jag kommer hem !! Ha en jätte fin måndag.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0